Post by pracehriogluttors on Feb 17, 2022 2:37:34 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Vector ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Vector IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp resurs ▞▞▞
▞▞▞ Vector 2022 version ▞▞▞
Jag är faktiskt en veteran i det här spelet, jag älskar det faktum att spelet fortfarande är detsamma som jag minns, så nostalgiskt
Bra spel men i den fria versionen har lägga till efter varje nivå och kan inte hoppa.
ladda ner Vector apk senaste version av VECTOR APP - snabbast - gratis - säker för Android-enheter. APP som underlättar din överföringsorder med några
Det är verkligen ett fantastiskt spel! Grafiken och historien väcker verkligen spelet till liv, men kontrollerna är absolut TRASH. När jag vill att han ska accelerera glider han. Det här är ett spel jag spelade när jag var yngre och jag älskade det verkligen, men kontrollerna på det här spelet får mig bara att vilja sluta helt. Förutom problemet med kontroller, skulle jag säga att det är ett fantastiskt spel.
Jag skulle säga att historien bakom vektor är väldigt unik och intressant men kontrollerna är KOMPLETTA******** OCH DET ÄR SÅ ******* DUM!!!!!
UI IOS button icons design guidelines for web and mobile app ...
Skit spel
Det går inte att starta det för mig
Bästa spelet jag någonsin har spelat, men kontrollerna är lite svåra men det är okej när du vet hur man spelar spelet med exakt kontroll.
Frustrerande spel med buggar. Bara nivå 2 är så svårt på grund av buggar. Att sätta på tricken precis efter bordet är kukrörelse. Oavsett vad du gör så fungerar det aldrig. Sluta med det tråkiga spelet efter det.
Jag köpte vektor fullt spel men det visades inte ens och saker som mer kläder, tricks, etc, men mina pengar slösade bort det visade köp hela spelet igen
Bala
Fantastiskt spel, spelet är bra, lägena är fantastiska och tricken är coola, enda klagomålet är att mynt är ganska svårt att tjäna, men förutom det ett av de mest fantastiska mobilspel jag någonsin har spelat.
Skönaste
som bh!!
Det här spelet var riktigt roligt... för den första nivån. Efter det kändes tricken som att de behövde pixelperfekt timing, vilket inte är kul, särskilt i ett mobilspel. Det känns otympligt på delar också. Jag skulle inte rekommendera att få det här om du vill ha 100% eller inte vill ha totalt bs.
När du försöker sprinta glider den istället är det hemskt att den doserar att jag önskar att det finns en joystick istället för att göra det med fingrarna
Kontrollerna är inte okej när jag försöker accelerera den glider eller när jag vill hoppa hoppar den inte och för att gå till bygggården eller teknikparken behöver du 24 stjärnor den bör minskas till typ 15 men fortsätt så
Det är okontrollerbart joysticken och kontrollerna bör fixas. Det finns inget annat problem med spelet, grafiken är enastående men bara detta måste fixas.
Det här spelet är helt fantastiskt, spelar det i mer än 4 år! Jag vill att ni också lägger till ett oändligt läge, tack för era ansträngningar att göra det här spelet. Vänliga hälsningar.
Vectornator - an awesome FREE illustration app for iOS ...
Det är ett klassiskt spel, och med rätta. Spelet är snabbt och adrenalinpumpande, animationerna är smidiga och realistiska, och det är precis rätt svårighetsgrad för att det ska vara roligt och utmanande (om du vill ha 3 stjärnor, om du inte bryr dig är det ganska enkelt). Där den tappar poäng är hunter-läget. Jag ska göra det här kort: det är bara en ny skal av det klassiska läget, inget nytt. Bonusarna och tricken finns på samma plats som klassiska. Det hade varit coolt om ai var tvungen att följa bonusar.
det här spelet suger! Jag kan inte ens komma på hur jag ska undvika killen. och dina små pussel att lösa för att komma förbi en del är bara dumt! och den andra killen försöker hårt mot dig så att du bara dör lättare. btw, det är Laurens don som pratar
Riktigt dåliga kontroller när du försöker snabba upp karaktären glider ner och jägaren fångar dig.
Fantastisk grafik, storyline och inmatning av gravitation. Det är olyckligt att jag ger den en tvåa på grund av kontrollerna. Jag föreslår att du ger ett alternativ för knappar. I övrigt uppskattar jag det hårda arbete du ger spelet. Tyvärr kommer jag behöva avinstallera spelet enbart på kontrollerna. Jag älskade spelet. Bra jobbat.
Jag älskar det här spelet, men ibland misstolkade spelet rörelsen... istället för sprint gled jag och jag borde försöka igen
Den e bh
Jag älskade spelet så fort jag laddade ner det. Jag spelade det för första gången efter nedladdningen, och det fungerade bra även om det var tidskrävande att ta sig igenom menyskärmen. och nu möts jag av bara en svart skärm på mitt andra försök. Varför??
Ladda ner spel Vector till iPhone, iPad eller iPod gratis i en kran. På MobFan väntar på dig alla de bästa spelen på iOS!
varje gång jag vill svepa för att få honom att springa snabbare, antingen hoppar eller glider han, när jag vill få honom att gå långsammare, HOPPAR HAN ANTINGEN ELLER GLID...spelet har varit detsamma sedan början, på byggarbetsplatsen, finns det en nivå där jägaren skulle dö av att hoppa till en annan plattform, fixa detta fel
Lost Grimoires: Stolen Kingdom 冒險 qzp
Flyter fint men är inte superkul.. :-)
Lumonite Vector - Hitta lägsta pris hos PriceRunner ✓ Jämför priser från 5 butiker ✓ Betala inte för mycket - SPARA på ditt köp!
Svårt män bh.
Det bästa parkour-inspirerade actionspelet! Vector låter dig komma loss och springa! Vector är ett spännande, arkadliknande spel som visar dig som den exceptionella frilöparen som inte kommer att hållas nere av systemet. Spelet öppnar med sikte in i en totalitär värld där frihet och individuellt inte är något annat än en avlägsen dröm. Men hjärtat hos en frilöpare är starkt, och du kommer snart loss. Spring, valv, glid och klättra med extraordinära tekniker baserade på den urbana ninjasporten Parkour samtidigt som
GUL Vector 524015002 - Klockia
Älskar att spela men lägg till funktionen som inaktiverar vibrationen. Jag ger dig resten 3 efter uppgraderingen.
Det här spelet var roligt under de första nivåerna, tills jag fick reda på att du måste få stjärnor för att spela fler nivåer, och för att få alla tre stjärnorna behöver du alla tricken, tricken kostar pengar, pengar finns inom nivåerna, och det bästa du får är 30 mynt, dessa trick kostar hundratals, du måste spela igenom nivåerna om och om igen perfekt för att komma vidare i spelet. Jag skulle inte rekommendera att spela detta om du inte är villig att betala.
Jag gillar den här spelstilen, men när jag försöker ladda löpning får det mig ofta att glida eller hoppa i förtid.
Den dyker fet dåligt
det har tagit ett dyngn och är en halv väga installerars. TUSEN!
Jag spelade det en gång när jag glider upp jag skulle hoppa fantastiskt Nekki för shadow fight och vektor och vektor 2 så fantastiskt tack
Mycket trevligt
Vektor är svårt, men roligt. Fixa också att du måste avsluta alla nivåer för att komma till nästa steg och inte få ett gäng stjärnor.
ett så dåligt spel efter att du har gjort ett långt avstånd kan jag säga att spelet fick chasern närmare mig att jag såg det med mina egna ögon mycket svårt att spela när spelet inte ens är rättvist för spelarna så gjort med det här spelet slöseri med tid
Ett bra tidsfördriv.
Spelade det på min kompis telefon och absolut älskade det... men kan inte ladda ner det av någon anledning
Ett av de bästa parkourspelen för mobilen, soundtracket är fantastiskt, spelet är också riktigt bra och historien är spektakulär jämfört med andra spel på play store